Szia, kíváncsi Olvasó!

Ez itt a Matrózblog:
random gondolatok életről, hitről, tanulásról, meg minden másról. Hét gyerkőccel meg két kutyával. Otthon élve, otthontanulva.

"Amíg kicsi vagy, ösztönösen csábít az ismeretlen TUDÁS nyílt vize. Otthon nincs iskola, csak te és a nyílt víz ... Minden a TIÉD lehet, amit befogadsz belőle!"


Üdv itt:

Eszti
_____________________________________________________


2009. március 13., péntek

Megvan az iskolánk!!




Megvan a háttériskolánk. Tegnap be is iratkoztunk. Szekszárdon található. Borzasztóan feldobott vagyok, mint amikor egy kisfiú megpillantja élete első bringáját a díszcsomagoláson keresztül! Elönt a büszkeség, hogy iskolás lett a nagyfiúnk... és elönt a büszkeség, hogy otthonoktatott iskolás lett a gyermekünk! Mintha nem is velünk történne mindez. Örülök, és ábrándozom, és csendesen dicsőítem az Urat, és csapongok, és...és...és... Azt hiszem, a szavak helyett valami képszerű kellene. Mindjárt érkezik... F.-el összehoztam egy dicsérő-montázst egy ismert keresztény dal szövegére: én szerkesztettem össze a tartalmát, F. pedig a 'webvideotechnikai műveltségét' tette hozzá. Ez a dal elmondja, hogy mit érzek most. Szeretettel ajánlom.


4 megjegyzés:

  1. és? milyen suli lett? olyan, amilyet Kamilla megálmodott?

    ezennel az ovit szépen kikerültétek? vagy még kiderül?

    pepita

    VálaszTörlés
  2. Igen, pepita, pont olyan lett!:)

    Na, az ovi az egy másik történet. Ki is kerültük, meg még kiderül, hogy mi lesz. Mondhatni: még folyamatban van a dolog.:) De erről inkább emailben. Írj, és akkor leírom.

    VálaszTörlés
  3. Most olvasom, ennek én is nagyon örülök!
    Milyen jó megtapasztalni, mikor Isten mindent jól elrendez körülöttünk, előttünk. Hiszem, hogy az ovival sem lesz már gond!
    Amugy milyen messze van töletek ez a suli? Félévenként lesz vizsga?

    VálaszTörlés
  4. Igen, git, én is pont így érzem. :)
    Nincs túl messze, talán 40perc autóval... majd leinformálom F.-et, mert ezt ő tudja jobban. És a vizsgák félévente vannak. Az ovi még alakul, reméljük a legjobbakat. :)

    VálaszTörlés

Szívesen olvastátok