Szia, kíváncsi Olvasó!

Ez itt a Matrózblog:
random gondolatok életről, hitről, tanulásról, meg minden másról. Hét gyerkőccel meg két kutyával. Otthon élve, otthontanulva.

"Amíg kicsi vagy, ösztönösen csábít az ismeretlen TUDÁS nyílt vize. Otthon nincs iskola, csak te és a nyílt víz ... Minden a TIÉD lehet, amit befogadsz belőle!"


Üdv itt:

Eszti
_____________________________________________________


2009. március 8., vasárnap

"Majd írjál ám..." :)




Felmerült bennem, hogy talán valaki szívesen írna nekem e-mailt bármilyen személyes okból kifolyólag. Így aztán ma készítettem egy gmail-fiókot a blogos levelezések számára, tehát olvasói célokra.:)

Tehát ide írhattok, hogy ha kérdésetek van, vagy valamit személyesen szeretnétek megosztani:

fiukahajoban(kukac)gmail.com
(Szerettem volna linkként beállítani, de egyelőre nem sikerült, úgyhogy a címet kimásolva tudod beírni a levelezőrendszeredbe.)

Örülök, ha írtok, szívesen veszem. :)

6 megjegyzés:

  1. I tried to reply to your last comment on my blog but no email address yet. I'll keep trying =) Hugs from Canada.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Esetleg az email címben lévő @ jelet kicserélhetnéd (kukac)-ra, talán kevesebb spamet kapsz majd. Nekem az otthonoktatas@lap.hu-ra havi 1000-1200 jön, mert én is kiírtam. Gondolom, ezt jobb mindjárt az elején elkerülni.

    VálaszTörlés
  4. Cs.Zoli, nem gondoltam, hogy gond lehet ebből. Megfogadom a jó tanácsot. Köszönöm.:)

    VálaszTörlés
  5. Javaslom, hogy a fenti kommentben is cseréld le a formátumot ugyanígy... ;-)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, graphoman. Nektek semmi sem kerüli el a figyelmeteket... :) Kommentbe nem tudok belenyúlni, még a sajátomba sem, úgyhogy maradt a törlés.

    VálaszTörlés

Szívesen olvastátok