Szia, kíváncsi Olvasó!

Ez itt a Matrózblog:
random gondolatok életről, hitről, tanulásról, meg minden másról. Hét gyerkőccel meg két kutyával. Otthon élve, otthontanulva.

"Amíg kicsi vagy, ösztönösen csábít az ismeretlen TUDÁS nyílt vize. Otthon nincs iskola, csak te és a nyílt víz ... Minden a TIÉD lehet, amit befogadsz belőle!"


Üdv itt:

Eszti
_____________________________________________________


2009. március 17., kedd

Itt állok Előtted rongyosan...




Nagyon így érzek most én is. Örülök, hogy rátaláltam erre a versre. Még mindig eltölt az Úr iránti hála, hogy ha az iskolai beiratkozásra gondolok! Én olyan kicsi voltam abban az egész műben! Mégis megadta Isten a szívem kérését. Pedig be kell valljam, hogy nem gyönyörködtem az Úrban úgy, ahogyan kellett volna, nem ő volt a középpont, hanem az iskolakérdés. És az Úr meg is szégyenített ebben a maga szelíd módján. És most itt állok Előtte rongyosan, és hálás a szívem, mint a tékozlónak, aki meglepődött, amikor Atyja nem aszerint a szigor szerint fogadta őt vissza, ami a helyzetből következett volna. És érzem, tudom, hogy most már a suli is egy lesz azon dolgok közül, amik kizárólag kegyelemből adatnak és nem tőlem vannak. Olyan méltatlannak érzem magam. De az Úrra nézek, mert a csapdás érzelmeim önmarcangolás felé visznek...

Új linkek kerültek az oldalra. Hasznosak és érdekesek.:)

Szeretettel ajánlom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen olvastátok