Szia, kíváncsi Olvasó!

Ez itt a Matrózblog:
random gondolatok életről, hitről, tanulásról, meg minden másról. Hét gyerkőccel meg két kutyával. Otthon élve, otthontanulva.

"Amíg kicsi vagy, ösztönösen csábít az ismeretlen TUDÁS nyílt vize. Otthon nincs iskola, csak te és a nyílt víz ... Minden a TIÉD lehet, amit befogadsz belőle!"


Üdv itt:

Eszti
_____________________________________________________


2015. január 16., péntek

Hahó, van itt még valaki?:)



Mindenkinek üdv újra itt! Egy hónap megint kimaradt az írásból, pedig nem így terveztem. Kicsit kényszerhallgatás is volt a mostani, és sok minden történt velünk, többek között túlvagyunk a vizsgákon is, de ezekről  a dolgokról nemsokára beszámolok. Most egyelőre csak beköszönök, hogy tudjátok: még itt vagyok, nem tűntem el végleg...

Új gondolatok, meg kész posztok is várakoznak már közzétételre, így hamarosan bővebb olvasnivalóval is jelentkezem.

Addig viszont szeretném, ha tudnád: örülök, ha még néhanapján benézel ide olvasgatni, köszönöm a kitartásodat!

6 megjegyzés:

  1. Igen, még néha benézünk ide!
    Dejóóó, hogy már túl vagytok a vizsgán! Mi még előtte, kissé feszülten, de bizakodva...
    Várom a posztokat!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Gita, örülök, hogy vagy!:) Nem lesz semmi gond, a vizsgán biztos ügyesek lesztek!

    VálaszTörlés
  3. Én is visszatérő betévedő vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Én is mindig várom, hogy írj!

    VálaszTörlés

Szívesen olvastátok