Szia, kíváncsi Olvasó!

Ez itt a Matrózblog:
random gondolatok életről, hitről, tanulásról, meg minden másról. Hét gyerkőccel meg két kutyával. Otthon élve, otthontanulva.

"Amíg kicsi vagy, ösztönösen csábít az ismeretlen TUDÁS nyílt vize. Otthon nincs iskola, csak te és a nyílt víz ... Minden a TIÉD lehet, amit befogadsz belőle!"


Üdv itt:

Eszti
_____________________________________________________


2009. február 25., szerda

Matrózok a fedélzetre I.




Ma délben meglátogatott a védőnőnk. Már hónapok óta nem láttuk egymást... Rákérdezett az ovira- hogy járunk-e. Elmondtam, hogy már hónapok óta NEM- meg azt is, hogy Doda szavakat olvas. Megmutattam az általam kreált gyakorló füzetet is. Így a kettő együtt nem tűnt aggasztónak a számára, sőt, fel is ajánlotta, hogy megcsinálják neki a 6 éves státuszt is (általános ismeretekről tájékozódót), ha megyünk holnap dokihoz- mert ugye menni kell.

F. kicsit aggódott, hogy túl sokat mondtam el neki és lehet "fölnyom" az oviban, akik cserébe majd "ránk uszúlnak", de én nem aggódom. Olyan mindjártbeiratkozunkasuliba- feelingem van. Nagyon jó érzés, izgalommal várom!:)

A hetekben F. felveszi a kapcsolatot a választott háttérsulinkkal, meg leérdeklődi azt a bizonyos iskolaérettségi vizsgálatot, hátha megcsinálják nekünk ott- az itteni nev. tanácsadóból köszönjük nem kérünk, ha egy mód van rá. Bár, más forrásokból azt hallottam, hogy erre talán nincs is szükség (mármint a vizsgálatra)- nem látok tisztán, de most már itt az ideje kiderítenem...





Kifelé menet még érdeklődött a védőnénink arról, hogy hogyan tervezem itthon, milyen ütemben haladnánk a tananyagban, meg ilyenek- örültem, mert végre nem döbbent megütközéssel találkoztam az otthontanítás kapcsán, hanem őszintének tűnő érdeklődéssel. Úgy tűnik, értékeli a munkámat, ahogy a gyerekekkel foglalkozom. De legalábbis úgy csinált, mintha.:) Mindegy, nekem így is, úgy is jólesett az érdeklődése.

Csak ne sűrítsük a találkozást- ha olyan gyakran kérdez csak ránk, ahogy eddig is, akkor nyugodt vagyok, mert jobb' szeretem, ha hagynak 'dolgozni a nagy gyerekműveimen', és nagy ritkán eldicsekedhetek az eredményekkel.:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen olvastátok